tiistai 9. helmikuuta 2016

Apinan vuosi

Kas, meillä on blogi!

Nähtävästi se ei joululoman aikana isommin kiinnostanut ja tammikuukin viiletti ohi saman blogiloman jatkona. Mulla on paljon raportoitavaa meidän joululomasta Washingtonissa, sekä töissä tapahtuvista muutoksista, kunhan saan aikaiseksi käsitellä kuvat ja naputella kaikki ajatukset edes jokseenkin selkeiksi kokonaisuuksiksi.

Meidän tammikuu sujui oikein erinomaisesti. Katsottiin mm. alusta loppuun kaikki seitsemän kautta West Wingiä, joka on mun mielestä yksi parhaista tv-sarjoista ikinä. Syytän tästä muuten meidän Washingtonin reissua, koska sieltä palatessa mulle syntyi suuri tarve katsoa kyseinen sarja läpi. Olin ihan varma että edellisenkin maraton-katselun aiheutti nimenomaan vierailu Washingtonissa, mutta just äsken blogista tarkistaessani (vähänkö kätsyä että niin voi tehdä!) se olikin useampi vuosi myöhemmin, Suomen loman seurauksena. Kummallista.
Käsi ylös jos sinäkin olet kiinalaiselta horoskoopiltasi apina! Se on meidän vuosi nyt!

Kuva täältä: Designed by Freepik

2 kommenttia:

Rauni kirjoitti...

Minä en voi nostaa kättä, kun olen syntynyt sian vuotena, mutta laitan kommentin kuitenkin.
Olenhan jo pitemmän aikaa odotellut tämän dlogin heräämistä😊

Andy kirjoitti...

Katsotaan kuinka kauan se pysyy hereillä. :)