keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Testikuvia

Käytiin lauantaina kiertelemässä jo tutuksi tulleessa Brazos Bend State Parkissa testailemassa uutta objektiivia. Itse olin ainakin varsin tyytyväinen testituloksiin.
Puistossa sijaitsee myös luonnontieteelliselle museolle kuuluva observatorio, joka on auki aina lauantai-iltaisin. Meidän on ollut jo pitkään tarkoitus vierailla siellä, joten tällä kertaa suunnittelimme päiväohjelman siten, että se onnistui. Saimme kurkistella mm. kuuta, Saturnusta sekä Otavan paria tähteä usean erikokoisen teleskoopin läpi. Aika huikeaa.

5 kommenttia:

rauni kirjoitti...

Hienoja kuvia, alkaa tässä ihan itsekin harkita vielä uuden kameran ostoa. Se on ollut haaveena jo pitkään, mutta olen vielä kysellyt itseltäni, tarvitsenko sitä varmasti.

Lilli kirjoitti...

Onnistuneita otoksia, tosi hienoja! Mulla on ikävä sua, kun ei nyt oo skypetelty vähään aikaan. Mulla olis paljon epämielenkiintosta kerrottavaa ;)

Andy kirjoitti...

rauni: No harva kai uutta kameraa varsinaisesti tarvitsee, mutta jos tykkää valokuvaamisesta niin kivampi se on kunnon välineillä. :)

Lilli: Kiitos! Ja joo, se on ikävää että oon nykyään aina töissä parhaaseen Skype-aikaan. Pitää yrittää ajoittaa treffit joku viikonloppu, ja sitä odotellessa voit raportoida epämielenkiintoisia asioita myös sähköpostilla. ;)

marketta kirjoitti...

Kauniita kuvia, uusi objektiivi täyttää tehtävänsä!
Me vietämme edelleen slow lifeä Korfulla, joka on eri hyvä paikka siihen tarkoitukseen.

Andy kirjoitti...

Mekin olemme olleet varsin tyytyväisiä objektiiviin, se oli hyvä hankinta. Nautinnollista Korfuilua. ;)