tiistai 8. maaliskuuta 2016

Uusi toimisto

Meillä tehtiin töissä alkuvuodesta vähän uudistuksia, joiden johdosta mulla esimerkiksi vaihtui työpiste kokonaan. Meidän varsinainen toimisto on jo ajat sitten käynyt liian pieneksi, joten meillä on lisätilaa kolmannessa kerroksessa (meidän toimisto on 2. Kerroksessa). Kaksi työkaveria jakaa yhden kolmannen kerroksen toimiston, ja toinen tila on ollut luokkahuoneena ja muuten yleiskäytössä. Mutta nyt tämä yleistila on otettu toimistokäyttöön ja mina olen yhden toisen työkaverin kanssa muuttanut yläkertaan.
Varsinaisesti mun työnkuva ei ole virallisesti muuttunut, mutta käytännössä eroa on kuitenkin jonkin verran. Mun vanha työpiste oli nimittäin toinen meidän “fronteista”, eli heti toimistoon tullessa vähän niinkuin vastaanottopisteenä. Sen vuoksi mun päiviin sisältyi huomattava määrä sekä puheluihin vastaamista, että sisään astelevien opiskelijoiden auttamista. Nyt saan kyllä edelleen jonkin verran puheluita, mutta näen opiskelijoita paljon entistä vähemmän.
Vähitellen saan toivottavasti enemmän uusia työtehtäviä täyttämään mun lisääntynyttä aikaa, mutta noin muuten tykkään kyllä mun uudesta toimistosta oikein kovasti. Mulla on mun pienessä sopessa mm. meidän huoneen paras ikkuna ja aika messevä näköala. Mukavaa vaihtelua kun vanhasta työpisteestä en nähnyt ulkomaailmaan ollenkaan. Paitsi jos nousin seisomaan ja kurotin sopivasti, niin saatoin nähdä pienen kaistaleen pomon ikkunasta, jos sen toimiston ovi sattui olemaan auki.

3 kommenttia:

Emmi Hakansson kirjoitti...

Tuo sun näköala on kyllä kadehdittava:) Ainakin voit katsella kauniita maisemia,jos tekemisestä on puutetta ;)

Emmi Hakansson kirjoitti...

Tuo sun näköala on kyllä kadehdittava:) Ainakin voit katsella kauniita maisemia,jos tekemisestä on puutetta ;)

Andy kirjoitti...

Totta, se on kyllä melkoista luksusta. ;)