keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

Aargh!

Miksi Villen puhelimen sai toimimaan 15 minuutissa, ja minun ei vaan onnistu vieläkään?!? Ville turhautui totaalisesti, joten sitten kun minä yritin soittaa, meidät valittiin satunnaiseen turvavarmistukseen, mikä tarkoittaa sitä että nyt Villen pitää vastailla johonkin kysymyksiin että sen luottokortti on oikeasti sen. Ja koska pojan puhelimessa pitää saada yhteys meidän pankkiin, onnea vaan, Suomessahan onkin mukavasti keskiyö.

Voiko turhautumiseen kuolla?

4 kommenttia:

mama kirjoitti...

ei voi, oon koittanu.

mähän sanoin, ettei ne anna naisil puhelimii ihan niin vaan, mitä niin tärkeetä puhuttavaa kodin pikku hengettäril muka vois olla, et se ei vois oottaa peewee-futiksen harkkoihin asti? siä on kato kentän laidal hyvää aikaa turista muitten turhautuneitten... kröhöm... siis elämänsä parasta aikaa viettävien homemakerien kans. 8-)

meni tää luvattu kommentointi vähän myöhäseen, kuten saatat huomata. kerro mulle miten voi joka vuosi olla ihan sama tilanne: mä pyhästi lupaan ja vannon etten ota mitään vappustressii, ja ku aaton aatto tulee, ni meikä vääntää neljää (4!) erilaista perunasalaattii ja munkkeja klo kolmeen asti?!! tai no, tänä vuonna näköjään vaan klo 00:45 saakka, jotain edistystä on siis havaittavis. mut joo, einsteinia lainaten: "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

Andy kirjoitti...

Mut täytyyhän mulla olla puhelin, että Ville voi soittaa monelta se tulee kotiin, jotta ruoka on valmiina ja tohvelit ja piippu...

Mä oon kyllä niin katkera tosta perunasalaatista. Elämä on epiä.

mama kirjoitti...

kunnon kotirouva aavistaa kyl telepaattisesti miehensä lähestymisen ja rupee sekotteleen martinia just sopivasti, ku auto kaartaa pihaan. muistathan sit myös vaihtaa puhtaan esiliinan, kammata hiukset ja suihkauttaa hippasen parfyymii korvan taa, et oot edustava miestäs varten ja sen on kiva tulla kotia?

älä sure perunasalaattii, mä varmaan ryssin sen ihan täysin, ja sit petu tukehtuu siihen. ...optimismi on kaunis asia.

happiness, thy name is karpalolonkero, tuore munkki ja dr. phil! (muistathan selvittää lippujen saatavuuden hyvissä ajoin. ja jos mahollista, ni buukkaa meiät sit myös ellen degeneres -showhun, yleisö saa ihan huippukamaa joka jaksos, viimekskin ipodit!!!)

Andy kirjoitti...

Kertokaa vaan mitkä päivämäärät mä merkkaan teille meidän varauskalenteriin, niin alan sit tilaileen lippuja joka paikkaan...