lauantai 26. joulukuuta 2015

Lahjoja työkavereilta

Viimeinen työpöydän koristeita käsittelevä lista käsittelee juttuja joita olen saanut työkavereilta.
Söpö kilppari on kotoisin Martiniquelta, jossa yksi työkaveri oli lomalla ja toi tällaiset tuliaiset kaikille. Kilpparin pää keikkuu hauskasti jos sitä näpäyttää.
Tämän rasian sain läksiäislahjaksi, kun korealainen työkaverini muutti perheensä kanssa takaisin Koreaan. Se on minusta todella kaunis.
Viuhkan sain japanilaiselta työkaveriltani, joka ilmeisesti kyllästyi kuuntelemaan valitustani siitä, miten kuuma Houstonissa on kesäisin. ;)
Pieni Texans-ukkeli on saatu synttärilahjana yhdeltä työkaverilta.
USB-hubi on alun perin lahja eräältä vierailleelta delegaatiolta, mutta sen saaneella työkaverilla ei ollut sille mitään käyttöä, joten hän antoi sen eteenpäin minulle, koska olin myös autellut vierailun esivalmisteluissa. Oma tietokoneeni on työpöydän alla nurkassa, joten tämä tuli todella tarpeeseen, ja on ollut hirmu kätevä moneen kertaan.
Ehkä suosikkini kaikista työpöydälläni olevista jutuista on tämä minikokoinen Rice Owls -jalkapallokypärä. Sain sen jalkapallojoukkueelta rekvisiitaksi, kun minulla oli muutama vuosi sitten meidän alan konferenssissa posteri-esitys meidän vuotuisesta jalkapalloklinikasta. Kun sitten menin palauttamaan rekvisiittana olleita tavaroita (minulla oli mukana mm. yksi pelipaita), minikypärä annettiin minulle takaisin omana pidettäväksi.

4 kommenttia:

Rauni kirjoitti...

Kyllähän nuo ovat ihan hienoja, mutta katsottuaan niitä noin kymmenettä kertaa alkaa niihinkin kyllästyä.😊😉💕

Andy kirjoitti...

Joo, oon tainnut jäädä vahingossa blogilomalle. Katsotaan jos saisin viikonlopun aikana ryhdistäydyttyä, mitään en lupaa. ;)

Marketta kirjoitti...

Ajattelin tässä juuri samaa. Rauni on oikeassa.

Andy kirjoitti...

Juu, niinhän se on. :) Kyllä tää tästä taas, kunhan onnistun joskus avaamaan tietokoneen kotonakin. ;)