sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Apuri

Mun oli tarkoitus kirjoittaa tänään vähän lisää Mikon muutosta meidän luokse, mutta en malta nyt ensin olla jakamatta pientä kuvamateriaalia siitä miten avulias kisu se onkaan. Miko (joka muuten tosiaan on tyttökissa, kuten edellisen päivityksen kommenteissa muutamille yllätyksenä tuli ilmi) nimittäin auttoi minua varsin ahkerasti tänään kun kasasin Ikea-reissulta ostettua kirjahyllyä. Kyseessä on samanlainen hylly kun meidän edellisessä kämpässäkin oli, tällä kertaa vaan nykyiseen makuuhuoneeseen paremmin sopivana tummana versiona. Mun kaltaiselle kirjahamsterille kämpästä kiinteinä löytyvät kaksi hyllyä kun eivät vaan riitä.
Mutta tosiaan, Miko auttoi. Se ensinnäkin piti hyllypaketissa olleet suojapaperit kurissa ja vartioi etteivät ne pääse hyökkäämään minun kimppuun rakennusprojektin aikana. Sen lisäksi myös kaikki osat sisällään alun perin pitänyt pahvipakkaus piti vaania ja hyökkäillä säyseäksi.
 Eri hyvä kun on tällainen avulias suojelukisu kotona. En ymmärrä miten olen ikinä selvinnyt aiemmista Ikea-kalusteista ilman näin ensiluokkaista apuria!

Ei kommentteja: