sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Lahjoja: Pöllöt

On mahdotonta olla Ricessa töissä ilman, että alkaa kiinnittää huomiota pöllöihin. Ei olekaan mikään ihme, että niitä on kertynyt myös mun työpöydälle jonkin verran. Ensimmäinen pöllö on peräisin meidän alan kansallisesta konferenssista, joka järjestettiin Houstonissa muutama vuosi sitten. Yleensä konferenssiin menee meiltä vaan pari tyyppiä, mutta tällä kertaa me osallistuttiin kaikki, koska se kerran järjestettiin ihan naapurissa. Yksi työkavereista törmäsi tilaisuudessa Birminghamin yliopiston pisteeseen ja sai selville, että heidänkin maskottinsa on pöllö. Hän vaihtoi muutaman heidän pöllön meidän pöllö-pinsseihin, ja yksi näistä karvapalloista päätyi minulle.
Toinen pöllö on syntymäpäivälahja työkaverilta, joka toi minulle tämän upean kivestä tehdyn pöllön omasta kotimaastaan, Brasiliasta. Tällainen kivitaide on siellä kuulemma todella yleistä. Tämä on ehkä minun suosikkini kaikista omistamistani pöllöistä.
Kolmaskin pöllö on synttärilahja, eräältä toiselta työkaverilta. Se on, kuten paidasta voi päätellä, virallinen Rice-pöllö, joka minun työpöydällä hengailee yhdessä yhden kisukimpusta puretun kissin kanssa.
Viimeisenä vielä pöllöteemainen pikkuinen kalenteri. Yksi minun kaveri askartelee tällaisen kalenterin erilaisista pöllökuvista joka vuosi, ja lähettää yhden minulle lahjaksi. Tämä on jo ainakin kolmas tällainen kalenteri koristamassa mun työpöytää.

2 kommenttia:

Rauni kirjoitti...

Ei pöllömpi juttu, hienoja pöllöjä.

Andy kirjoitti...

:)