perjantai 16. lokakuuta 2015

NASA-retki

Tiistaina oli taas sellainen päivä, kun sain palkkaa NASAssa hengailusta, eli meidän toimiston järjestämä vuosittainen syyslomaretki kansainvälisille opiskelijoille. Tällä kertaa mun mukaan lähti yksi bussilastillinen tyyppejä. Ja NASAssa oli luonnollisesti hirmu hauskaa, kuten aina.
Vaikka päivä oli muuten mukava, alkoi jo NASAssa tuntumaan siltä, että taidan olla tulossa kipeäksi. Seuraavina päivinä olo vain paheni, mutta sinnittelin kuitenkin torstaihin asti, kunnes viimein ilmoitin pomolle ettei tästä tule nyt yhtään mitään, meikä ottaa saikkupäivän. Ja siispä olen ollut tänään koko päivän kotona, jo toisena perjantaina peräkkäin. Tosin siinä missä viime viikolla luin hyvinvoivana mm. yhden kirjan, olen tänään lähinnä nukkunut Mikon kanssa päikkäreitä, ja ehkä just viimeisillä voimillani katsonut muutaman jakson telkkarisarjoja netistä.

6 kommenttia:

Emmi Hakansson kirjoitti...

Voi ei! Pikaisia paranemisia! Onneksi sulla on Miko halimassa sua siellä:) Mun kurkku on kanssa tuntunut vähän kipeältä tässä pari päivää, enkä oikeen tiiä ollaanko tässä tulossa kipeäksi vai ei. Ainakin oon saanut hyvän syyn vihdoin juoda viime jouluna SUomesta tuomiani Finrexinejä :D (musta se on hyvää nam!)

Andy kirjoitti...

Kiitos, eiköhän tää tästä. Lepopäivä teki hyvää, olo on jo paljon parempi, vaikkei toki vieläkään ihan 100%. Se on kyllä totta, että saikkupäivistä on tullut Mikon kanssa paljon kivampia kuin ennen yksistään. :)

Marketta kirjoitti...

Pikaista paranemista minunkin puolestani!

Andy kirjoitti...

Kiitos! :)

Rauni kirjoitti...

Paranemisia täältäkin😊
Ja.onhan sinulla nyt hyvää yskänlääkettä jos yskä iskee.😉

Andy kirjoitti...

Juu, ja olen sitä kiltisti ottanutkin. :D