perjantai 3. joulukuuta 2010

Homepeukalot matkustaa

Kun Ville-parka kuuli "joutuvansa" työmatkalle Orlandoon, päätti hän että minäkin voin samalla vaivalla kartuttaa vierailtujen osavaltioiden listaa Floridalla. Mitenköhän mä ikinä mahdan saada aikani kulumaan kun mies on kaiket päivät jossain kongressijutuissa, joista minä en ymmärrä sitten yhtään mitään? Mitä veikkaatte, keksinköhän itselleni ollenkaan ohjelmaa kun kongressipaikkana on vaatimattomasti Walt Disney World Resortin Hilton..? Vaikka Villen työohjelma alkaa vasta sunnuntaina, me suunnataan paikalle jo tänään, että ehtii tuo työn raskaan raatajakin edes yhtenä päivänä keskittyä vain huvitteluun. Toivottavasti tulee kiva reissu ja sää suosii, yritän saada aikaan kertoilla kuulumisia myös paikanpäältä.
Ja jottei menis pelkäksi hehkutukseksi, jaan teidän kanssa tuon traagisen kuvan. Meistä ei selvästikään ole Joshua-puuviljelijöiksi, vaan myös kakkosyritys tuntuu menevän aika lahjakkaasti päin mäntyä itämätöntä Joshua-puuta. Pienten somien puuntaimien sijaan mepäs kasvatetaankin omaa homeviljelmää, hemmetin hienoa...

2 kommenttia:

rauni kirjoitti...

Vaikeaahan se tietysti on saada aikansa kuluman moisessa paikassa, mutta yritä nyt kuitenkin.Olethan ainakin Villen seurana iltaisin kokousten jälkeen.

Ei teitä todellakaan ole tarkoitettu viljelemään joshua-puita.
Kai Saguarot kuitenkin kasvavat?

Minä olen taistellut villakilpikirvoja vastaan, kun uhkaavat syödä teidän huonesaarnen, olen kuitenkin vielä voitolla.

Andy kirjoitti...

Saguarot kasvaa oikein mallikkaasti, meidän tyrimiset ei ole ainakaan vielä levinneet niihin asti.. ;)

Minä en edes tiedä mikä villakilpikirva on (paitsi veikkaan että se on yllättäen jonkinlainen kirva...), mutta ne kuulostaa epämiellyttäviltä. Jatka siis taistoa. =D