keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

10K

Muistatteko kun sanoin että me viime viikonloppuna vaan syötiin ja laiskoteltiin? Tämähän ei ihan tarkalleen ottaen ollut totta, koska lauantaiaamuna me osallistuttiin samalle kympille kuin kaksi vuotta sitten.
Tämän vuoden mitali on ihan tosi hieno, se on tehty puusta!

Koska meidän juoksuharrastus on ollut melkoisen epäsäännöllistä, ei mun aika ollut kahdessa vuodessa parantunut kuin noin kolme minuuttia. Mutta siitä olin tänä vuonna tosi, tosi iloinen, että ensimmäisen ja toisen vitosen aikaero oli alle minuutti. Tarkoittaa siis sitä, että pystyttiin pitämään ihan tosi tasainen tahti koko matkan ajan!

2 kommenttia:

Rauni kirjoitti...

Hienoa Onnittelut!
Joko ilmoitetaan teidät Suvi-illan maratonille?
Matkathan ovat 10km, Puoli-ja koko maraton.
Se juostaan viikkoa ennen juhannusta.

Andy kirjoitti...

Haha, ei ehkä sentään.

Vaikka kyllä mä olen pienesti miettinyt sellaista hulluutta, että yrittäisin jossain vaiheessa sitä puolikasta uudestaan. Mutta kokonaiselle mua ei kyllä saa!