sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Toiset synttärit

Tiistaina vietettiin mun synttäreitä, jotka – Villen synttäreiden tavoin – meni oikeastaan aika identtisissä merkeissä viime vuotisiin verrattuna. Aamulla paketteja ja synttärikakkua, lounas työkaverin tarjoamana intialaisessa ravintolassa, ja aikainen töistä lähtö pomon määräyksestä.

Sain paljon tosi kivoja synttärimuistamisia, mutta niistä ylivoimaisesti paras tuli varsin yllättävältä taholta. Mulla on puhelimessa ESPN-urheilukanavan SportsCenter-appi, jonka kautta seuraan mm. Texans-uutisia ja muiden joukkueiden pelituloksia. Sitä varten olen luonut ESPN-käyttäjätunnuksen, jonka ansiosta ne tietää mun syntymäpäivän ja lähettivät (automaattisen) sähköpostionnittelun.
Älköön suosikkijoukkueesi kärsi nöyryyttävää tappiota syntymäpäivänäsi.

Texans-fanina tämä kortti huvitti mua ihan silmittömästi. Aika osuvaa, kun oltiin just edellisenä päivänä työkaverin kanssa juteltu siitä, miten viikonloppu meni jalkapallon suhteen mukavasti kun Texanseilla oli väliviikko. Edes ne ei voi hävitä silloin kun ne ei pelaa!

Vaan pilkka sikseen, tänään Texansit – aika monen yllätykseksi – voittivat Cleveland Brownsit 23 – 7. Ei tää kausi vielä ohi ole, ei ollenkaan.

Ei kommentteja: