sunnuntai 9. elokuuta 2015

Viinitusina

Saatiin yllättäen Houston Chroniclen viimeisimmän uusintalaskun mukana sadan dollarin lahjakortti netissä toimivaan viinitilauspalveluun. Lahjakortin jälkeen heidän tutustumistarjoukselleen, kahdelletoista viinipullolle, jäi hintaa enää 60 dollaria. Pohdittiin asiaa hetki ja tultiin siihen tulokseen, että voisi olla ihan hauskaa kokeilla uusia ja erilaisia viinejä, kun yhdelle pullolle jäi hinnaksi enää varsin kohtuullinen viisi taalaa.
Perjantaina laatikko sitten toimitettiin minulle töihin (!), koska toimitus oli mahdollista virka-aikaan ja vastaanottajan piti todistaa olevansa vähintään 21-vuotias saadakseen lähetyksen. Nyt meillä on siis 12 11 (me juotiin jo yksi…) pulloa viiniä! On melkoisen toivottavaa, että näillä pärjättäis hyvä tovi.

7 kommenttia:

Rauni kirjoitti...

Ei täällä vaan ainakaan Forssan Lehti lähetä tuollaisia kylkiäisiä.

Andy kirjoitti...

Haha, tuli tää meillekin vähän yllätyksenä. :)

Emmi Hakansson kirjoitti...

Mulle tupsahti juuri sama tarjous ja mietin pitaisko kayttaa se... Tosiaan toihin pitaisi siis tilata, ehka himan noloa hehe :)

Andy kirjoitti...

Me ollaan edelleen juotu vasta yksi pullo, mutta se oli ainakin varsin hyvä viini. Jos tykkää kokeilla uusia viinejä niin tuo on ainakin varsin edullinen tapa. :)

Töihin tilaaminen oli kyllä tosiaan aavistuksen epäilyttävää. Mulle kävi lopulta vielä niin, että olin paketin saapuessa itse yhdessä tapaamisessa, joten mun työkaveri kuittasi sen mun puolesta. Onneksi ei ihan hirveästi tarvinnut selitellä että miksi mulle tuotiin laatikkokaupalla viinejä. ;)

Emmi Hakansson kirjoitti...

Mä tein sen tilauksen nyt sitten kanssa. Valitsin sen toimitettavaksi lähimpään Fedexin toimipisteeseen niin ei käy noin, että tuuan töihin enkä edes ole paikalla:D pitikö sunkin muuten liittyä johkin viinifani-jonotuslistalle? Mitenkähän siitä sitten pääsee eroon, ettei tarvi allaa maksamaan sitä 40usd:n kkmaksua!

Andy kirjoitti...

Joo, piti liittyä, mutta me peruttiin se netissä heti kun ne viinit tuli. Kävi tosi helposti. :)

Emmi Hakansson kirjoitti...

Okei hyvä tietää. Pitää itsekin heti perua:)