lauantai 9. huhtikuuta 2011

Kenkiä

Esitellään nyt myös Petun uudet nahkaiset Converset, ettei niille tule paha mieli.
Kenkäostokset jatkuivat eilen, me mentiin molemmat ehkä vähän sekaisin (taas).
Petu osti itselleen ihan tosi kivat punaiset sandaalit, joita sovittaessaan toisteli että nää on ihan taivaalliset jalassa. Mun mielestä tuollainen lause on välittömästi ostopäätös, joten popot lähti mukaan.
Mun hankinta oli ehkä asteen vähemmän mukavuuslähtöinen. Eikä niissä ollut punaista kuin laatikko.
Mutta on nämäkin taivaalliset jalassa!

4 kommenttia:

rauni kirjoitti...

Nuo punaiset sandaalit on kyllä ihanan näköiset, kelpais kyllä mullekin. Noista sun popoista en sano mitään, kun mun jalat ei nykyään tykkää noin korkeista koroista.Ja muutenin, mutta luultavasti tuolla Torronsuon toisella puolella on joku kateellinen niistä.

Andy kirjoitti...

Molemmat kengät on kyllä oikeasti tosi hienot, vaikka ei varmasti ihan kaikkien makuun. ;)

Iitu kirjoitti...

Taas mummo oikeessa!! Noi sun kengät noi mustat: IHANAT!!!!!!!! Voisit lahjottaa ne mulle niinku teet aina;))(melkein ina eli et koskaan.. :(() Hah mutta kylläpäs mäkin oon ostanu tääl suomessa ihan parit kengät:) Mut ei ne kyä noin hienoja ole:)) Nimimerkki Kateellinen.. XD

Andy kirjoitti...

Eikö vaan ookin ihan tosi hienot popot? ;)