torstai 4. kesäkuuta 2015

Yllätyskoukussa koripalloon

Me ollaan vähän vahingossa jääty koripallokoukkuun. On se mun mielestä aina ollut ihan kiva peli katsoa, mutta en ole sitä silti koskaan mitenkään erityisemmin seurannut. Mutta tänä vuonna Houston Rocketsit ylsivät playoffeissa aina läntisen konferenssin finaalipeleihin asti, ja me huomattiin katsovamme pelejä varsin intensiivisesti.

Rocketsit eivät valitettavasti lopulta pärjänneet, vaan koko NBA:n tänään alkavissa finaalipeleissä kohtaavat Golden State Warriors ja Cleveland Cavaliers. Ja vaikkei kotijoukkue enää olekaan mukana, taidan silti korkata yhden siiderin ja asettua illaksi television ääreen. Nyt kun vielä osais päättää että kenen puolella sitä olis. Tunnetusti katkerana häviäjänä ilmoitin heti sen jälkeen kun Warriorsit pudottivat Rocketsit, että finaaleissa kannatan Cavseja, mutta näin useamman päivän aikana harmitus on jo laantunut ja on ollut pakko myöntää että Warriorsien joukkue on kyllä tosi kova. Ehkä mä vaan katson ja odotan että mulle selviää puolivahingossa kenen puolella olen (mulle käy usein niin, että yhtäkkiä vaan pelin aikana huomaan olevani toisen joukkueen puolella, vaikka aluksi on mukamas ollut ihan sama että miten peleissä käy).

2 kommenttia:

Rauni kirjoitti...

Kyllähän minäkin pelaisin koripalloa, mutta kun se on kuulemma järkipeli.
Edellytyksethän minulla siihen on koko 155cm pituudellani.

Andy kirjoitti...

Haha! :)