keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Katse horisontissa

Jostain syystä mulle on tullut tavaksi laatia postaus aina kun on ollut mun vuoro pitää esitys ryhmäpalaverissa. Niin siis myös tänään. Ei itse esityksestä sen enempää, mutta jotenkin havahduin samassa yhteydessä siihen, että mulla on töitä jäljellä enää neljä kuukautta. Vähänkö on aika mennyt vauhdilla. Täytyy varmaan painaa kaasu pohjaan labran puolella, että saa mahdollisimman paljon aikaan jäljellä olevassa ajassa. Toisaalta tässä tarvii pikapuoliin ruveta tosissaan myös pohtimaan erilaisia vaihtoehtoja jatkon suhteen. Yhden hakemuksen laitoin matkaan jo tänään, mutta ahkerampi urasuunnittelu saa kyllä odottaa vielä kuukauden pari. Sellaisia kuulumisia työn suunnalta tällä kertaa. Täällä orastava kevät pukkaa puihin jo uusia silmuja. Toivotaan lämpiäviä ilmoja myös Suomen suunnalle.

4 kommenttia:

rauni kirjoitti...

Niinpä, tähänasti olen sanonyt,että tulette vasta heinäkuun lopulla. Nyt täytyy sanoa, että tulette JO heinäkuun lopulla. Aika rientää vauhdilla. Toivottavasti löytyy mielenkiintoinen työpaikka.

Ville kirjoitti...

rauni: Juu, ei ole Suomeen paluuseen enää pitkää aikaa. Töitä olisi tosiaan kiva löytää, ja mitä mielenkiintoisempia sen parempi:)

marketta kirjoitti...

Tosiaan on hyvä havahtua ettei jäisi mitenkään viimetinkaan.. Nykytilanteessa lienee ihan järkevää jo katsella ympärilleen, toivottavasti myös suotuisin tuloksin.
Onko muuten biomedisiina tai biomedical engineering sinun heiniäsi?

Ville kirjoitti...

marketta: Kyllä mun tutkimuksesta voi hyvinkin käyttää noita molempia termejä.