keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Putki päällä

Me tehtiin se taas, me ollaan koukussa. Tällä kertaa kohteena työpöytä.


Vieläkö löydän sen oikean?

Olen itsestäni huolta pitävä, liikunnallinen ja raitis blondi kulmatyöpöytä. Etsin pitkän parisuhteen päätyttyä uutta ymmärtävää kumppania. Minulla on säihkyvät sääret ja muutenkin hyvin muodostunut runko. Olen iloinen, huumorintajuinen ja valmis tukemaan sinua arjen haasteissa. Harrastan joogaa ja tietokonepelejä. Toivottavasti minulle löytyisi tilaa kodissasi. Jos viehätyit minusta, voit ottaa yhteyttä exääni exäni blogia pitävään ystävään.


Strategiset mittani:

kork. 72 cm
pituus 80 cm
leveys 80 cm

Pöytätaso jotain vaalea puuntapaista materiaalia, mahd. lastulevy tms... voi olla puutakin. Ainakin se on lakattu. En minä tiedä. Tuu ite kattoon.
Kirkkaat metalli(?)jalat 5 kpl


PS. Minä en sitten ole mikään maksullinen kulmatyöpöytä. Minulle riittää, että haluat minut sellaisena kuin olen.


Joko meillä on vaan ihan liian hauskaa näiden kanssa, tai sit me ollaan löydetty meidän todellinen kutsumus. Andyn ja Petun mainostoimiston puoleen voi kääntyä jos teillä on tarvetta ihan tosi mahtaville ja vetäville myynti-ilmoituksille.

4 kommenttia:

rauni kirjoitti...

Teillä tosiaankin on potentiaalia noiden myynti-ilmoitusten luojina.
Kyllä tuollaiset ilmoitukset varmaan kiinnittävät huomion ja ainakin minulle tuli halu ottaa yhtyttä, mutta kuten muistat meidän koti on niin täynnä, että tänne ei mahdu yhtään lisää huonekaluja.

Andy kirjoitti...

Haha, se oli meille tosiaan hyvin tärkeää että meidän ilmoitukset erottuvat joukosta. :)

Lilli kirjoitti...

Hei mulla on teille heti yks mainostilaus. Ei kyl oo varaa maksaa mitään, mut voin luvata Petun antaa soittaa sulle ekana ainakin viikon ajan ;) Jos se sopii? Saatte tarkempia tietoja myöhemmin.

Andy kirjoitti...

Eiköhän tästä voida joku diili neuvotella. ;)