perjantai 25. maaliskuuta 2011

Projekti

Kiiruhdin tänään iltapäivästä Ricen kampukselle vierailemaan kansainvälisten asioiden toimistossa. Käytiin nimittäin läpi, että mitä tarkalleen pitää sisällään minun roolini siinä projektissa, jossa lupasin heitä auttaa. Juttu vaikutti varsin suoraviivaiselta, uskon että sen parissa näpertely on ajoittain jopa ihan hauskaa. Sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä, kyse on Ricen järjestämästä liikeideakilpailusta, johon osallistuvien kansainvälisten henkilöiden kanssa lähettelen sähköposteja ja kirjaan saamiani tietoja Excel-taulukoihin. Saatuani tunnukset kansainvälisten asioiden toimiston sähköpostiin, voin hoitaa suurimman osan asioista kotoa käsin. Olenkin siis heti tänään käyttänyt pari tuntia sähköpostien parissa ja muistanut, miksi suurin osa normaaleista ihmisistä vihaa Exceliä.

2 kommenttia:

Lilli kirjoitti...

Kuulostaa ihan mukavalta tehtävältä! Kuule jos mä nyt saisin aikaseksi päivittää sitä mun blogia, ja jos sulla ois jotain kommentoitavaa, niin sen saa tehä suomeksi, mutta myös enkuksi. Vink, vink. Kato sit mä voisin yrittää vastata enkuksi. Ope sanoi just, ettei hän ymmärrä suomea; ruotsia ja enkkua vaan ;)

Andy kirjoitti...

Joo, se on varsin peruskauraa, sellaista järjestelyä ja näpräämistä mistä ihan kyllä tykkään. :) Ja enköhän mä kykene kommentoimaan sun blogissa vastaisuudessa englanniksikin, just ja just.. ;)