sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Väri-ilottelua

Haluatteko tietää mitä tapahtuu kun kaksi ihmistä päättävät viettää koko viikonlopun kotosalla koska ovat juuri reissanneet kaksi ja puoli viikkoa, katsovat kahden päivän aikana neljä jalkapallo-ottelua ja, vaikka matsit olivatkin jokainen varsin viihdyttäviä, kärsivät akuutista tylsistymisestä? Noh, ehkä jotain tällaista...
Joululahjaksi saamani kynsilakka korkkautui lauantaina ja verhosi varpaankynteni. Niissä on aina lakkaa, kun taas sormenkynsiä en lakkaa kuin ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Minä menin jopa naimisiin paljain kynsin, vaikka olin ihan varta vasten ostanut kauniin helmiäissävyisen lakan (löytyy muuten kuvasta oikean käden nimettömästä), kun en jaksanut edellisenä iltana odottaa kynsien kuivumista vaan onnistuin sotkemaan lakkaukset jopa kahteen kertaan ennen luovuttamista. Aina välillä kuitenkin tulee mieleen että pitäisköhän sitä yrittää panostaa käsiinkin, kun hukkaanhan nuo kivat lakat vähän menee varpaissa. Ja olen kuitenkin onnistunut kerryttämään ihan hyvän kokoelman ottaen huomioon etten niitä sormenkynsiin käytä.
Tulin sitten siihen tulokseen että jos kerta olen oppinut käyttämään hajuvettä, niin kai minä kynsilakkaankin totun. Ainakin osa-aikaisesti, koska en minä kyllä sitäkään tilannetta halua mikä varpaiden kohdalla on, että ne näyttävät nykyisin silmääni kerrassaan oudoilta luonnollisessa lakattomassa olotilassaan. Päätin siis aloittaa totuttelun varovasti ja sipaisin uusinta lakkaa eilen myös pikkusormen kynteen. Tänään sitten aloin pohtimaan että millähän värillä sitä alkaisi treenaamaan ihan joka sormen kanssa ja totesin että no kokeillaan vähän kaikkia (kaksi pulloa jäi testaamatta kun sormet loppui kesken).
Pelottavinta tässä on se, että minä pienesti pidän kokeilun värisekamelskalopputuloksesta. Minä, joka siis en käytä sormienkynsissä lakkaa kun se tuppaa näyttämään liian räikeältä. Mutta koska elämän ei tarvitse aina olla niin vakavaa ja väreillä saa kuulemma leikkiä, niin pidetään näitä nyt vähän aikaa. Seurauksena minä joko opin sietämään kynsilakkoja ja käytän niitä käsissäkin vähän useammin, tai sit saan yliannostuksen ja lakkakokoelmani koristaa vastaisuudessakin vaan varpaita.
Ps. Ei vaan, oikeasti ei ollut yhtään tylsää vaan oikeastaan aika ihanaa kun sai koko viikonlopun vaan olla rauhassa kahdestaan kotona, katsoa hyviä jalkapallopelejä ja huonoja leffoja, syödä herkullista ruokaa ja juoda hyvää punaviiniä, lukea paljon ja ehkä myös nautiskella yhden niistä monista suklaalevyistä. Kynsilakkakokeilut johtuu siis puhtaasti vaan siitä että meillä molemmilla on hieman erikoinen huumorintaju.

Ps2. New York -raporttikin edistyy: olen saanut karsittua valokuvien määrän neljästäsadastakolmestakymmenestäviidestä kolmeensataankuuteenkymmeneenkolmeen. Ville on sitä mieltä että siinä on vieläkin muutama liikaa, niin pitää vissiin karsia vähän lisää...

6 kommenttia:

rauni kirjoitti...

Minä olen varmaan ihan tosikko, kun kelpuuttaisin noista vain kolme omiin kynsiini, tai sitten olen vaan vanha.
Itseasiassa en ole koskaan oppinut käyttämään meikkiä enä kynsilakkoja, joskus vähän yritän jotain laitta, mutta se on tosi harvinaista. Niinpä Iitu-kulta siivosikin minun meikkikokoelmani ja vei kaikki jotka eivät olleet vanhentuneita, sillä kyllähän minä niitä joskus olen hankkinut varoiksi. Useimmat olivat jäännet kyllä avaamatta.Iitun kynnet näyttivät ihan kivoilta, kun hän ne eilen laittoi ja sinunkin kätesi ovat ihan hauskan näköiset. Jatka vain harjoituksia.

Andy kirjoitti...

Nyt jäi kiinnostamaan, mitkä kolme? Oikean nimettömän helmiäinen varmaan ja sit ehkä noi molemmat punaiset, kun se on kuitenkin aika perinteinen klassikkovalinta? Tai ehkä jopa tuo vasemmassa nimettömässä oleva, koska se todellinen glitterin määrä ei ihan välity kuvissa... ;)

rauni kirjoitti...

Oikean käden peukalo oli oikein ja sen lisäksi vielä peukalo sekä vasemman nimetön.

Andy kirjoitti...

Jaa siis vasemmankin käden peukalo? Toi harmaa? En olis ikinä uskonut.. :)

rauni kirjoitti...

Sorry kirjoitin väärin, siis oikean käden nimetön ja peukalo sekävasen nimetön.

Andy kirjoitti...

Ok, mut sithän mun alkuperäiset veikkaukset meni aika hyvin nappiin. =D