lauantai 6. maaliskuuta 2010

Mistä näitä lehtiä oikein tulee?

Mä oon taas vaihteeks ihan pihalla. Reilu viikko sitten postissa putkahti yksi kappale helmikuun numeroa Architectural Digest -lehdestä. Lehti tuli ihan minun oikealla nimellä ja meidän oikealla osoitteella varustettuna, mikä oli pienesti hämmentävää. Ajattelin, että kyseessä täytyy olla näytenumeron, vaikkakaan en kyllä keksinyt mihin sellaiseen paikkaan olen tietoni antanut, mistä kyseisen lehden näyte minulle päätyisi. Mutta ok, ihan hupaisa sisustusaiheinen lehtihän tuo on, mielellänihän minä tuon numeron vilkuilen läpi, vaikka en sitä tilata tosiaan aiokaan.
Tämän päivän postissa Architectural Digestia tuli kaksi numeroa lisää (maalis- ja huhtikuu). Edelleen minun nimellä ja meidän osoitteella. Ja kaikista hämmentävintä oli se, että osoitelipukkeessa oli merkintä tammikuusta 2011. Vastaava merkintä ainakin minun Elle-lehden osoitelapuissa tarkoittaa tilauksen voimassaoloaikaa. Tässä vaiheessa oli jo pakko mennä tutkimaan tiliotteita ja tarkistamaan ettei meiltä nyt ole veloitettu mitään kummallista tilausmaksua lehdestä, jota en kyllä todellakaan tunnusta tilanneeni, eikä sellaista veloitusta kyllä löytynytkään. Nyt me sit jännätään sitä, tuleeko jossain vaiheessa lasku perästä. Vai tunnustaako joku yllättäneensä mut hyvin yllättävän lehtivalinnan lahjatilauksella?

4 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

En ole tilannut lehteä, mutta haluan toivottaa HYVÄÄ NIMIPÄIVÄÄ TARJA!

marketta kirjoitti...

Myohastyneet nimipaivaonnittelut, ja ajankohtaiset HYVAA NAISTENPAIVAA -toivotukset kaikille mukaville naisille ! Itse poden ikava kylla flunssaa Marysville Ohiossa Annen sohvalla, mutta lehtitilauksesta en kylla minakaan tieda mitaan.

rauni kirjoitti...

Minäkin olen syytön siihen, että niitä lehtiä tulee.

Andy kirjoitti...

marketta: Kiitos paljon, ja kurja kuulla että tauti on iskenyt. Toivottavasti hellittää otteensa pikapuoliin, ettei koko loppuloma mene sohvannurkassa.

rauni: En mää oikeasti lahjatilaukseen uskonutkaan, kunhan hämmennyksissäni kartoitin kaikkia keksimiäni vaihtoehtoja.. ;)