perjantai 19. maaliskuuta 2010

MUSE

Olipas kyllä erinomainen keikka, Musen pojat osaavat ehdottomasti tuon live-esiintymisen jalon taidon. Minähän en ole aikaisemmin nähnytkään tätä suurta suosikkiani livenä, joten oon yhä tänäänkin vielä aika innoissani.
Kyseessä oli uusimman The Resistance -levyn Pohjois-Amerikan kiertue, joten luonnollisesti settilistassakin kyseinen teos oli eniten esillä. Olin kuitenkin varsin iloinen siitä, että ekaa levyä (Showbiz) lukuun ottamatta myös vanhempaa tuotantoa saatiin kuulla kohtuullisessa määrin. Surullinen totuus kun on, että vaikka kaksi uusintakin levyä ovat ihan kelpo musiikkia, eivät ne minun mielestäni yllä kolmen ensimmäisen levyn tasolle.
Kitaran lisäksi Matthew hallitsee myös pianon melkoisen suvereenisti (pianoa itsekin joskus soittaneena lämpenin pianokohdille ihan erityisesti) ja ilahduin valtavasti kun eilen linkkaamani Feeling Good kuului esitettävien biisien listaan. On se vaan hieno.
Ville heltyi taas ostamaan mulle keikkapaidankin ja tällä kertaa sille tarttui omakin mukaan. Mies kun ymmärsi hyvin nopeasti että hänen mielestään hienoin paita olisi minun vaatekaappiini ehkä hieman liian, hmm, värikäs, joten minulle tarvittiin jotain hillitympää. Mutta koska se toinen kerran oli selkeästi hienoin, piti sellainenkin hankkia. Eli värikäs (ja oikeastikin hieno) paita Villelle ja vähän hillitympi (ja minusta vielä hienompi) paita minulle!

2 kommenttia:

rauni kirjoitti...

On teillä ollut kiireinen viikko.
Paljon mielenkiintoisen tuntuista ohjelmaa. Huomennako ne seuraavat vieraatkin jo tulevat? Terveisiä heillekin.

Andy kirjoitti...

Joo, tällä viikolla oli pari tollasta isompaa juttua, ja hauskaa on ollut. Seuraavat vieraat tulee sunnuntaina, innolla jo odotetaan! :)