keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Kanta-asiakas

Soittivat tänään meidän silmälasiliikkeestä että mun piilolinssitilaus olis nyt noudettavissa, nopeaa palvelua siis siinäkin asiassa. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että taidan odottaa niiden hakemista siihen asti kun Villenkin lasit on valmiit, koska mulla sentään on noita linssejä vielä kotonakin. Ja koska olen viimeisen neljän päivän aikana käynyt Galleriassa neljä kertaa (sunnuntaina en käynyt kun oltiin pelissä, mutta korvasin sen käymällä maanantaina siellä kahdesti...), pärjään ehkä muutaman päivän ilman kyseisiä maisemia.
Eilisellä visiitillä piipahdin myös suosikkikosmetiikkaliikkeessäni Sephorassa ja koin kassalla yllätyksen. Minulle kun aina kertyy kanta-asiakaskortteja vähän joka paikkaan, löytyy lompakosta luonnollisesti myös Sephoran kortti jota tietenkin ostosten yhteydessä näytin. Korttiani höylättyään myyjä onnitteli iloisesti tulevasta syntymäpäivästä ja ilmoitti sujauttavansa kassiini myös pienen synttärilahjan.
Pienestä paketista paljastui ripsiväri, rajauskynä ja luomivärinappi, oikein käyttökelpoista tavaraa kaikki. En edes tiennyt että olen mitään lahjaa saamassa, koska en tietenkään lue yhdenkään kanta-asiakaskorttini käyttöehtoja tai vastaavia. Kävipä siis tuuri että oli asiaa liikkeeseen syntymäpäivän tietämissä, tällaiset pienet ilmaiset yllätykset piristävät aina.

Ei kommentteja: