keskiviikko 20. toukokuuta 2009

American Idol

Vääryys! Huutava vääryys! Olisi pitänyt äänestää useampaan kertaan. Tosin ääniä annettiin noin sata miljoonaa, niin en mä usko että se olisi vaikuttanut... Meidän suosikki ei sitten voittanut, mutta eiköhän siitäkin vielä kuulla. Jos ei malta odottaa että finaali esitetään myös Suomessa, voittajan voi luntata American Idolin kotisivuilta.

Oli muuten taas melkoinen finaalishow pistetty pystyyn. Väkisinkin hymyilyttää kun vertaa kotimaiseen Idolsiin, missä tuloslähetykset on pikaisia kympin uutisten jälkeen esitettäviä pätkiä, joissa yritetään epätoivoisen keinotekoisesti luoda jännitystä. Mutta toisaalta en mä usko että esim. Kiss suostuisi esiintymään Suomen Idolsin finaalissa. :)

6 kommenttia:

mama kirjoitti...

suomen idolsin budjettiraja menee popedassa... ajoin muuten yks päivä niitten keikkabussin peräs, jonka pölyseen takapaneeliin oli piirretty julmetun iso kirkkovene ja sanan "popeda" alle kirjotettu "on paska orkesteri". huvitti täysin suhteettomasti ja pitkään.

mistä tulikin mieleen (vis-a-vis farmari-passat vs. citymaasturi): kattelin äsken liikennevalois vierekkäin olevii volkswagen multivanii ja chevrolet silveradoo... paku saatto olla pari senttii korkeempi, mut muuten toi chevy pyyhki sil koon suhteen pöytää mennen tullen, eikä vähiten n. 40 cm/puoli vievien sivupeilien takii. ei tää ois muuten yhtään hauskaa, mut ku mä katoin ekaks, et se on chevrolet silverrod, ja kerkesin jo miettiin, et onpas kerranki nimetty asianmukasesti moinen peniksen jatke...

Andy kirjoitti...

Mä oon kerran seurannut kun Popedan keikkabussi pyöri eksyneesti meidän kulmilla. Ajoi mun ohi monta kertaa... Ja joo, Silverado on kohtuullisen kokoinen biili, ja tosi suosittu täällä.

Iitu kirjoitti...

Olen kattonu idolsia, mut en american... harmittaa silti, kun sun suosikki ei voittanu (en kyl ees tiiä kuka se oli...) lähen huomenna uimaleirille. siel taas koviin harkkoihi. olin yks kerta kaks ja puol tuntii harkois. tuli uituu 6700 ja eetu ja johannes ui 8200... ei paljoo...
oon kyl seurannu suomen huippumalli haussa ja mun suosikki on janina.

Andy kirjoitti...

Mä yritin kattoo Nelosen nettitelkusta Suomen huippumalli haussa -ohjelmaa, mutta sitä ei voi katsoa ulkomailta. Mut ei voi mitään.. Hauskaa leiriä!

Iitu kirjoitti...

kiitti. odotan jo et pääsen "teille". yks soinin emilia sano et ota tyhjä matkalukku mukaan kaikille kengille ja vaatteille mitä ostat... enää ens viikko kouluu ja sit kesälomal. sit mul on vaa aikaa. melkei. on kesäl harkkoja ja muuta menoo. esim. power cup.
suomen euroviisumenestys oli niin hyvä.. oltiin ekoja (toisesta päästä). norja voitti. vaikka niitten biisi oli ihan tyhmä...
no ei mul pitäs enää muuta olla... voi vitsi. taas pälätän. no ei voi mitään. muuten mul on sua ja villee jo vähän ikävä. villelle terkkuja.

Andy kirjoitti...

Mäkin odotan jo että tuutte kylään, kun suakin on vähän ikävä. Ja Ville lukee nää kommentit kans kyllä. En nähnyt Euroviisuesityksiä, mutta tulokset katoin netistä. Tosi hienosti meni.. ;)