sunnuntai 3. toukokuuta 2009

NASA

Onko vähän maailman paras paikka?!? Myönnetään, ensin yritettiin väärään paikkaan, kun seurattiin Space Center -kylttejä, ja melkein päädyttiin sinne varsinaiseen Space Centeriin. Ihme, ettei vartijat päästäneet sisään, vaikka oltiin liputkin ostettu jo alehintaan valmiiksi hotellilta. Mutta sitten löydettiin oikea paikka, ja nyt mä oon täysin hullaantunut.

Ihan ylivoimaisesti parasta antia - mikä ei siis tarkoita etteikö kaikki muukin olisi ollut mahtavaa - oli opastettu kierros sinne varsinaiseen Space Centeriin. (Hahaa, päästiinhän me sinne sittenkin!) Sanat eivät riitä kertomaan, joten laitetaan kuvia. Jos on edes pienesti yhtä paljon aiheesta innoissaan kuin minä, ymmärtää kyllä (tää on Petu sulle!)...Paljon nähtiin, paljon jäi näkemättä. Säästeltiin ihan tarkoituksella, koska ihastuttiin niin paljon että ostettiin vuoden jäsenyydet. Tämähän tarkoittaa sitä, että kaikki vierailevat tähdet raahataan myös ihailemaan rakettijuttuja, halusitte tai ette...

4 kommenttia:

rauni kirjoitti...

Varmasti kiinnostaa odota vain. Eeliskin on varmaan innoissaan.

Andy kirjoitti...

Joo, Emppu tykkäis kyllä kovasti. Enkä kyllä voi kuvitella ketään joka ei tykkäis, oli se sen verta hieno paikka.

mama kirjoitti...

mä oon vieläkin katkera siitä pakastekuivatusta suklaajäätelöstä... vai olikse suklaajuustokakkua?

Andy kirjoitti...

Jäätelöä se oli. Jos houkuttaa, tuu ite hakeen!