keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Kukkia

Kyllä mä varmasti olen ollut aivan hirvittävän kiltti, koska sain aamuisten pakettien lisäksi vielä illalla synttärikukkia! Tai ehkä se en olekaan minä joka on kiltti, vaan Ville...
Mutta koska kukat on kivoja ja kaikkien pitäisi niitä välillä saada, niin sovitaanko että mun synttäreistä tehdään kansainvälinen hanki elämäsi tärkeille naisille kukkia -päivä? Ja sit ihan tasa-arvon vuoksi hanki elämäsi tärkeille miehille kukkia -päivä vois olla vaikka tasan puoli vuotta eri aikaan, eli toukokuun 11. päivä. Mitäs sanotte, kuka on mukana?

2 kommenttia:

rauni kirjoitti...

Minä olen mukana, kukat ovat aina paikallaan.

Andy kirjoitti...

Hyvä hyvä, kansanliike pystyyn vaan! :) Eikä se, että kukkien hankkimiselle olis oma päivä tarkoittais sitä, etteikö muinakin päivinä sais ostaa. Yllärikukkia. ;)