torstai 1. lokakuuta 2009

Yliopistokamaa

Piipahdettiin tänään lounastauolla yliopiston kirjakaupassa vähän ostoksilla. Me ollaan jo jonkun aikaa etsitty uutta kirjeveistä, kun Suomessa vintille pakattu puinen versio alkaa olla melkoisen huonokuntoinen, ja päätettiin sitten hankkia sellainen täältä, Ricen sinetillä varustettuna. Se pääsee heti käyttöön, kunhan seuraavan kerran saadaan kirjepostia. Hyvä kyllä vaan että sitä tulee harvakseltaan, koska ne on lähes poikkeuksetta laskuja. Lähettäiskö joku meille jonkun kivan kirjeen, mihin voitais uutta veistä käyttää?
Sit meillä oli kiikarissa myös t-paidat, joita löytyykin sitten aivan älytön valikoima. Löytyy sellaisia joissa lukee Rice, ja sellaisia joissa on vaan tyylitelty R. Sit on jokaiselle Ricen urheilujoukkueelle (jotka on kaikki muuten Owlseja nimeltään) oma paitansa. Lisäksi vielä kaikenlaisia hupipaitoja, joista mun suosikki on mahdollisesti se, jossa lukee isolla Harvard ja sen alla because everyone can't go to Rice (koska kaikki ei voi käydä Ricea). Ville valikoi itselleen aika tyylikkään paidan Ricen logolla (ja muuten Ricen virallisessa, tumman sinisessä värissä).
Mun paita on sit taas Pöllö-paita ja aika hieno sekin. Nyt kelpaa sit edustaa ja tunnustaa väriä. Meidän paitahankkeita meinaan vauhditti se, että haluttiin Ricen paidat päälle tuleviin peleihin. Kaikilla muillakin oli, niin tuli ihan orpo olo ilman. Ehkäpä uusia paitoja on pakko mennä testaamaan jo heti lauantaina.
Ei me muuta enää tänään ostettu, mutta mun haaveissa siintää vielä Ricen huppari. Oon sellaista vilkuillut vähän sillä silmällä ihan alusta asti, mutten oo vielä saanut hankittua. Sekä siks ettei ole juuri ollut tarvetta lämpimille vaatteille, että siks kun se on ihan törkeän hintainen. Mutta se on myös ihan tosi hieno ja pehmeä ja paksu. Ja sille tulee varmaan Suomessa käyttöä, koska siellä aina talvella palelen helposti iltaisin (mulla on outo iltapalelu, muuten ei yleensä tuu kylmä kovin herkästi). Ehkä sen vois jopa ottaa käyttöön täällä kirjastossa istuessani, koska siellä on ilmastointi aina ihan täysillä. Pakko raahata neuletakkia mukana, kun väistämättä paikallaan istuessa tulee kylmä. Jep, kyllä mun on ehkä aivan välttämätöntä käydä se huppari jossain välissä nappaamassa matkaan.

6 kommenttia:

marketta kirjoitti...

Pannaan mieleen, jos runosuoni alkaisi sykkia ja sopivaa aikaakin saattaa loytya. Eilen oli naatsen ensimmainen virallinen paivani elakelaisena.Ajatelkaa, koko loppuelama vain elakkeella.
Vastavinkkina mita tulee joululahjoihin : meidankin kirjeveitset ovat kovin hampaattomia, jos yleensa loytyvat mistaan. Nuo Ricen yksilot nayttavat kovin kauniilta minun silmaani ...

helka kirjoitti...

Ihan sun näkönen paita toi pöllöpaita (ei siis se pöllö)!:)

rauni kirjoitti...

Hei ei siellä olisi voiveistä mun kokoelmaani?

Andy kirjoitti...

marketta: Jahas, pitääpä pistää korvan taakse.. ;) Hyviä eläkepäiviä!

helka: Ai? Kiva. Mun mielestä se on kyllä eri hieno, mutta en mä aatellut että se olis jotenkin erityisesti mun näköinen. Väri on ainakin vähän epätyypillinen. :)

rauni: Ei kyllä valitettavasti ole.. :(

mama kirjoitti...

mä aattelin ehottaa meiän yliopistolle, et tekisivät semmosen "älä kysy miten gradu etenee, saat varmasti tietää, kun se on valmis..." -paidan. ois meinaan tarvetta. *g*

Andy kirjoitti...

Hah, se olis hyvä! :)