keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

Mun hattu on mun hattu

Olipas meidän veikkaajat yksimielisiä. Mutta myös pääsääntöisesti oikeassa! Ollaanko me noin ennalta-arvattavia? Mutta joo, valkoinen hattu on minun, ja ilmastoidumpi versio Villen. Vaikka ehkä on pakko vielä mennä ostamaan valkoinen hattu Villellekin, koska se kuvia otettaessa protestoi kovasti, että miten niin meidän isä on ainoa jonka mielestä valkoinen hattu voisi olla hänen. Mahtoiko siis tulla kade mieli, kun näki kuinka paljon hienompi mun hattu onkaan..?

10 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Jee, mä tiesin! Epäreilua tässä on se, että olen ilmeisesti ainoa joka ei saa palkintoa...Nyt teidän on kehitettävä joku lohdutuspalkinto niille, jotka eivät sitä hakemaan pääse.

marketta kirjoitti...

Jeeee! Ei ole Ville vielä saanut jenkkivaikutteita, mutta sillä taitaakin olla melkoinen teflonpinta tässä asiassa.Pyydän siis saada vastaanottaa yhden kahdestoistaosan jaetusta ensipalkinnosta.

rauni kirjoitti...

Olihan se nyt ihan päivänselvää, kun ei ollut musta niin sitten valkoinen Tarjalle.

Sanna kirjoitti...

Se piti vielä sanoa, että tosi hyvin hatut sopii molemmille! :)

Sanna kirjoitti...

Keksin itselleni oivan palkinnon! Kun sä kerran siellä kunnon kotirouvana hääräilet, niin laitas mulle jonkun oikein ihanan amerikkalaisen leipomuksen ohje ! ;)

Andy kirjoitti...

Sanna: Et sä sentään ihan ainoa ole, mutta voin mä yrittää jotain kehitellä. En kyllä oo mikään kodin pikku hengetär, mutta voin yrittää etsiä jotain sopivaa... ;)

marketta: Tervetuloa siis noutamaan palkinto.

rauni: Erikoinen logiikka, mutta menköön... ;)

mama kirjoitti...

saako kysyy, et mitä ton sun ilmees takana on? *g*

Andy kirjoitti...

Kyky olla olematta normaali? Etenkin kun päässä on sopivan pöljä hattu?

Iiduliinu kirjoitti...

arvasin oikein! arvasin oikein, arvasin oikein, arvasin oikein.... joo oon ihan terve ja kunnossa!! odotan innolla mitä saan oikein arvauksesta!! varsikin nyt kun on jo liput varattu!!!!!

Andy kirjoitti...

Pitääkin alkaa miettimään ihan todenteolla sitä palkintoa... ;)