lauantai 4. heinäkuuta 2009

Koristeellista

Hauskaa heinäkuun neljättä! Myös meidän asuinkompleksi on koristautunut juhlapäivään sopivilla lipuilla, joita on ripoteltu ihan tuhottomasti sisääntuloväylän varrelle.
Myös toimistorakennus (täältä löytyy myös se meidän kuntosali) on tällätty lippusiiman avulla nätiksi.
Me ollaan tankattu itsemme valmiiksi herkkutortilloilla, ja lähdetään pikkuhiljaa katsastelemaan miten tätä päivää nyt sitten oikein parhaiten voisi viettää. Luvassa ainakin Yhdysvaltojen suurin maalta ammuttava ilotulitusnäytös!

2 kommenttia:

mama kirjoitti...

suomen itsenäisyyspäivä on tohon verrattuna oikeesti tosi hillitty. mikä on tietty siinä mieles ihan hyvä, et henk.kohtasesti mä vihaan lippusiimoja. mut tosta ilotulituksest oon kyl kateellinen!

dilemma: mä oon yökkötäys, mut sipsejä on viä...

hauskaa juhlintaa!

Andy kirjoitti...

Mä kyllä kaipaisin Suomen itsenäisyyspäivään just enemmän juhlariemua ja vähemmän hiljaista hartautta ja melankoliaa...